poniedziałek, 17 czerwca 2013

Pierwsze kroki w świecie blogów :)

Witam Was!

  Jak już pisałam w notce "o mnie", jestem studentką socjologii, która ma lekkiego bzika na punkcie wszystkiego co służy do pielęgnacji ciała, włosów, paznokci oraz  makijażu i różnych czynności, które każda z nas wykonuje w domu.
  Na blogu będę umieszczać recenzje kosmetyków, które sama przetestowałam, porady jak radzić sobie z naszymi niedoskonałościami oraz swoje sposoby na polepszenie wyglądu i samopoczucia.;)
  Blog ma  być głownie o kosmetykach, ale może z czasem przejdzie ewolucje, kto wie. Wszystko zależy od Was, Waszych problemów i potrzeb:).

Zapraszam do czytania, komentowania i zadawania pytań:)
 Pozdrawiam:)




     

3 komentarze:

  1. Miło Cię poznać i witaj w blogosferze :)

    PS. Ta weryfikacja obrazkowa zniechęca do pozostawiania komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za informacje:) juz sie tego pozbyłam:)

    OdpowiedzUsuń