wtorek, 27 sierpnia 2013

Dermena, szampon hamujacy wypadanie włosów

    Pewnego dnia, zupełnie ogarnięta rozpaczą, z powodu dużej utraty włosów, udałam się do drogerii Hebe w Warszawie, po jakiś cudowny środek. Postanowiłam poradzić się jednej z pracujących tam Pań, co może pomóc moim biednym włosom i dostałam ten oto szampon.






  Owa specjalistka stwierdziła,że szampon ten działa po tygodniu. Podobno włosy miały przestać wypadać,stać się gęste i puszyste. No cóż no stwierdziłam,że takie rzeczy się nie dzieją, bo zwykły szampon nie może działać cudów. Jakie było moje zdziwienie, kiedy po tygodniu stosowania włosy przestały wypadać z taką częstotliwością,a po miesiącu problem praktycznie zaniknął.

Szampon co prawda zawiera na drugim miejscu w składzie SLS'y, ale dla takiego efektu warto przymknąć na to oko. Ma specyficzny jakby ziołowy zapach i słabo się pieni,ale po dodaniu odrobiny wody jest lepiej.



Producent obiecuje: " Produkty z linii dermena® wzmacniają mieszek włosowy, hamują wypadanie włosów oraz stymulują ich odrastanie.", i fakt włosy zaczęly odrastać i pojawił sie baby hair.

Owy produkt zawiera Chlorek 1-metylonikotynamidu stanowiacy metabolit nikotynamidu (witaminy PP)-to fizjologiczna substancja czynna pochodzenia witaminowego (metabolit witaminy PP), która poprawia mikrokrążenie skóry głowy i wzmacnia mieszek włosowy. Wpływa na jego odżywienie, wydłużając cykl życia włosa w fazie anagenu i stymulując odrastanie włosów. Jest substancją o potwierdzonym w badaniach aplikacyjnych działaniu chroniącym przed powstawaniem podrażnień (Pol. J. Pharmacol., 2003, 55, 109). Reguluje pracę gruczołów łojowych i utrzymuje skórę głowy w dobrej kondycji.



Cena: ok.25zł.

Zdecydowanie polecam:))

 

5 komentarzy:

  1. Miałam go. I dopóki używałam, efekty były zauważalne. Gdy przestałam, włosy znów zaczęły wypadać, jak wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może przyczyna wypadają włosów była inna niż osłabienie cebulek. Może stres? Wtedy sam szampon niestety nie pomoże. U mnie problem wrócił po pól roku, ale to nie była kwestia odstawienia szamponu

      Usuń
    2. No widzisz, a stres cieżko wyeliminować:( niestety, ale moze spróbuj wycieraczki we włosy olej rycynowy,albo wcierke z radicala, oczywiscie w skórę głowy:) jeżeli nadal masz problem z wypadaniem włosów. Może zupełnie nie pozbedziesz sie problemu, ale wzmocnisz włosy i staną sie mocniejsze

      Usuń
  2. Co myślicie o wsparciu od wewnątrz w postaci suplementów diety np VITAPIL?

    OdpowiedzUsuń