czwartek, 20 czerwca 2013

Szampon L'oreal Paris Arginine Resist x3



    Od długiego czasu zmaga się z wypadaniem włosów, zachęcona opiniami innych skusiłam się na szampon L'oreal zapobiegający ich wypadaniu. Łudziłam się, że ten nie apteczny produkt chociaż trochę pomoże, niestety bardzo się zawiodłam. Zużyłam całe duże  opakowanie i nic zupełnie nic, brak rezultatów, wręcz przeciwnie, łupież, podrażniona skóra głowy, włosy zupełnie przestały się układać , a do tego wypadały ze zdwojona silą.





           Producent obiecuje,że po tym "cudeńku" włosy będą rosły mocniejsze, będą odżywione od nasady oraz ich włókna zostaną odbudowane. Niestety mimo zawartej argininy nic takiego się nie stało.

  1. ARGININA - kluczowy aminokwas o podstawowym znaczeniu dla struktury włókna włosa. Dzięki swym właściwościom pobudzającym mikrokrążenie w skórze głowy pomaga zoptymalizować procesy przyswajania składników odżywczych na poziomie cebulek włosów. Odżywia cebulki i stymuluje aktywność komórek leżących u podstaw procesów tworzenia się łodyg włosów. Bez argininy włosy przestają rosnąć.
                                            
                                                                                                                źródło: lorealparis.pl oraz inf. zawarte na etykiecie szamponu

   Miałam również nadzieje, że kondycja moich włosów chociaż w niewielkim stopniu ulegnie poprawie, jednak bardzo się rozczarowałam i z żalem stwierdzam,  że nawet proteina, która jest dosyć wysoko w składzie nie poradziła sobie z moimi włosami.

2. PROTEINA(jej pochodna) łączy się z włóknem włosa i natychmiast wnika w głąb aby wzmocnić włosy osłabione.  

                                                                    
                                                                                                                     źródło: lorealparis.pl oraz inf. zawarte na etykiecie szamponu


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz